czwartek, 9 września 2010

Pieczywo w supermarketach

Jestem niestety stałym klientem supermarketów i co nieco wiem, gdzie się opłaca kupować, a gdzie mniej. Jak każdy młody człowiek nie zawsze mam wystarczającą ilość pieniędzy w portfelu więc muszę szukać wyjścia jak żyć po niskim koszcie. Jednym z podstawowych artykułów żywnościowych jest pieczywo - bułki, chleb. Kupowałem je już w wielu miejscach, w różnych sieciach marketów w Polsce i mam pewne refleksje na ten temat. Może powiem, gdzie nie warto kupować pieczywa: sieci Carrefour, E. Leclerk. Pieczywo jest tam oczywiście tanie, bo bułkę można tam kupić za 19-30 gr. Ale za tą cenę dostaniemy bułkę niesmaczną, która twardnieje po kilku godzinach i jest jak kamień. Niestety ale bardzo odradzam! Nie jest tak, że wszystkie sieci mają niesmaczne bułki, bo np. Biedronka ma bardzo dobre bułeczki! Zawsze kiedy mam taką okoliczność i chcę kupić pieczywo w większej ilość idę właśnie tam. Cenowo również atrakcyjnie: ok. 20-30 gr. Odnośnie chleba to niestety nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ chleb bardzo rzadko kupuję w supermarketach, trochę się boję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz